Rendszeres olvasók

2015. április 13., hétfő

7.Fejezet

Sziasztok! Lécci írjatok véleményt hogy tetszett-e.
                                                                               XX E



Emma szemszöge
Már bent vagyunk az arénába. Fanny már teljes izgalomba van és legalább százszor meg köszönte. De komolyan már kezd az idegeimre menni, amit művel. Most jött meg az elő zenekar. Fanny által már azt is tudom, hogy a The Vamps. Amikor a fiúk befejezték az utolsó dalt is minden elsötétült. És egyszer csak, BUMM minden reflektor fel kapcsolódott és ott állt 5 fiú. Amikor meglátták őket az a sokk lány, akik eljöttek a koncertre azt hittem, hogy kiszakad a dobhártyám. És akkor meg láttam ŐT.  Ezt nem hiszem el. Ő az a parkból a kinek neki mentem. Én csak álltam ott lefagyva azt se tudtam, hogy most mit csináljak. De akkor lehet, nála van a telefonom.
  •          Emma. Hahóóóóó- lengette meg a kezét Lizzy az arcom előtt.
  •          Öhmm igen????
  •          Elbambultál és fal fehér vagy. Jól érzed magad?- kérdezte aggodalmasan.
  •          Persze csak kicsit túl sok az ember ennyi
  •         Akkor jó, de nézd. Szerintem Harry téged néz- mondta Lizzy. Nekem a szemem a színpadra tévedt a hol a göndörke állt és engem nézet.
Levette rólam a szemét, mert az ő része jött. De ahogy befejezte újra engem nézet és most már én is őt. Ott álltam a tombola lányok között és épp farkas szemeztem Harryvel. A szemezést én szakítottam félbe, mert Lizzy elkezdet nekem beszélni.
  •          Ide figyelj, ha nekem kezded, el jól érezni magad itt mindenki előtt verlek meg- kezdet fenyegetőzni. De a végét elröhögte. A fiúk befejezték a második dalt is ami nem más volt mind a Magic (az első a Up All Night volt).
  •          Jó-jó nyugi. Egyébként meg te honnan tudod, hogy nem érzem jól magam?- kérdeztem.
  •       Hááát mivel csak állsz itt mind a cölöp
  •          Jól van. De figyelj, mert kezdik a harmadik számot-, amikor ezt ki mondtam egy kicsit megszédültem. Ha nem kap el Lizzy a földel randiztam volna egyet az biztos. Lizzy kérdőn figyelt engem.
  •          Jól vagy?????- kérdezte, de hangja most ilyet és bizonytalan volt.
  •          Nem egy kicsit hátrébb megyek. Foglalod a helyem?
  •          Igen meny csak- mondta majd meg megfordultam és elkezdtem hátra fele menni. A hátamat rendesen éget Harry tekintette. Igaz hogy háttal voltam neki, de akkor is tudtam, hogy figyel. Vége lett a számnak. De nem egy másik dal következet, ha nem meghallottam egy mély,érdes és még is aranyos hangot.
  •       ÖÖÖÖÖhm….. Sziasztok lányok! Köszönjük, hogy eljöttetek ma este. Csak annyit szeretnék mondani vagy inkább mesélni nektek, hogy képzeljétek ma reggel a fiúkkal ki mentünk az egyik közeli parkba sétálni és nekem jött egy lány- itt mindegyik fiú, akik mögötte álltak elkezdtek „ húúúúúú”-zni- és hát ennek a lánynak ki esett a telefonja a zsebéből és meglepődve látom hogy itt van a koncerten és arra szeretném meg kérni Emmát hogy a koncert után várjon meg. Köszönöm, hogy meg hallgattatok, és most jöjjön egy szám- mondta majd az egyik srác bele kiabálta a mikrofonba a szám címét. Én csak ott álltam most már a tomboló lányok mögött és csak néztem a padlót. Jézusom most rólam beszélt. Azt akarja hogy várjam meg de hol. Lassan visszafurakodtam a helyemre és amint oda értem örült nagy síkitás fogadót.
  •          Jézusooooom…….. Emma bemondta a neved tudja kivagy Harry- mondta na jó nem szépítek kiabálta Fanny.
  •         Igen tudom- mondtam nagyon higgadtan. Lassan a vége felé van a koncert.
  •          Na és akkor most az utolsó szám. Mit szeretnétek???- kérdezte az egyik fiú. Az én kedvencem még nem volt ezért teli torokból kezdtem kiabálni.
  •          Change My Mind!!!!!!!!!!- kiabáltam. A többi lány mind a What Make You Beautiful-t kiabálta.
  •          Jó akkor legyen a What Make You Beautiful.
  •          Akkor hajráááá…..- kiabálta a mikrofonba Harry. Elkezdték énekelni a számot imádom ezt a számot és az a rész a kedvencem, amikor Harry azt a lassú részt énekli. Amikor ahhoz a részhez értek a fiúk beálltak Harry mögé. Harry egyenesen engem nézett (NEKEM ÉNEKELT). Amikor nem számított rá az egyik fiú megfogta az ingét és hirtelen szétrántja. Harry a színpad közepén állt és elkezdte begombolni ingét nagyon cuki volt ahogy szerencsétlenkedik a gombokkal. Vége lett a dalnak és szájához emelte újra mikrofont- Köszönjük, London köszönjük. Emma te meg várj meg- mondta majd lesétált a színpadról.
A lányok ismét a nyakamba ugrottak. Én meg a se tudtam, hogy most mit csináljak síkitsak vagy maradjak nyugodt. Elkezdtünk kifelé menni. Már az arénából kijöttünk, amikor eszembe jutott, hogy nekem fogalmam sincs, hogy hol keresem Harryt. Ezért elkértem Fanny telefonját és a saját telefonomra küldtem egy SMS –t hogy a parkolóba várom. Nem telt bele 5 perc jött a válasz hogy még egy 10 percet pihen, majd jön. Én tök izgatott voltam a kocsi előtt a padkán ültem és dúdoltam, amikor meg hallottam a nevem.
  •          Emma……..Emma- kiabálta egy hang
  •          Itt vagyok- kezdtem el integetni majd elkezdet felém futni.
  • Sötét volt és ezért nem láttam addig a percig, amikor oda ért ahhoz a lámpához, ami alatt álltam. Fannyék nagy izgatottan néztek a kocsi ablakából. Ami bevallóm nagyon zavaró volt. Harry körülbelül 10 lépésre volt tőlem majd megszólalt……………………………….





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése