Rendszeres olvasók

2015. április 12., vasárnap

6.Fejezet

Sziasztok. Meghoztam a 6.fejezetet! Lécci írjátok le hogy tetszik-e meg hogy egyáltalán folytassam. Előre is kösziii!!!
                                                                              XX E


Reggel semmi erőm nem volt még annyi se hogy ki keljek az ágyból. A lányokkal megbeszéltük, hogy legyünk egy kávézóba és ott reggelizünk. Gyorsan felraktam a szokásos sminkemet. A hajam kifésültem és kiengedve hagytam . Amikor ki mentem nagy meglepetésemre Fannynak és Lizzynek is úgy volt a haja. Ma nagyon-nagyon meleg van úgy, hogy elő kerestük a rövidnadrágjainkat illetve szoknyákat.
Mai outfitem:


Fanny outfitje:


Lizzy outfitje:


Amikor készen lettünk el indultunk a kávézóba. A kávézóba eléggé feszült volt a helyzet, mert Fanny nem volt hajlandó hozzám szólni. Amikor végeztünk a reggelivel kimentünk az egyik közeli parkba. Na és itt jön a lényeg. Most már elegem lett és megkérdeztem Fannytól hogy mi baja van.
  •         Fanny. Mi bajod van?- kérdeztem, de nem kellet volna olyan arcot vágót, hogy kedvem lett volna pofán verni.
  •       Ez most komoly még meg is kérdezed. Gondolkodjál, már 14 éves vagyok te meg cirkuszba akarsz vinni- mondta flegmán
  •         Sajnálom azt hittem, hogy örülni fogsz- mondtam szomorúan. Elmehetnék színésznek, de most komolyan.
  •         Hát te ne higgyél semmit- mondta majd megfordult és elkezdet futni. Én csak ránéztem ő bólintott. Már szavak nélkül is értjük egymást. Gyorsan bele nyomtam a kezébe a táskám.
  •       A telefonom a zsebembe van majd hívlak, hogy hol vagyunk. Jó?
  •        Aha . De siess, mert nem fogod megtalálni
  •        Köszönöm-mondtam majd Fanny után eredtem.Csak futottam amennyire csak tudtam. Egy pillanatra nem figyeltem a nagy rohanásba és neki mentem valakinek.
  •          Bocsánat- mondtam és gyorsan ki kerültem. Nem tudom, hogy ki volt, de valakire nagyon hasonlított, de most nem evvel foglalkoztam. Fannyt lassan már beértem, de rohantam, mint az örült.
  •          Fannyyyyyy…. VÁÁÁÁRJ- kiabáltam és hirtelen meg állt és oda jött hozzám
  •         Emma én sajnálom nem akartam ezt bocsiiiii…
  •         Semmi baj. De mi előtt haza megyünk, ugorjunk el vásárolni estére valami ruhát. Jó?
  •          Ahaaa. Várj. Lizzy??
  •         Ohhh basszus fel kéne hívni- nyúltam be a zsebembe, de ott nem volt a telefonom. Nem lehet el hagytam a telefonom. Ne már azért nem lehetek ennyire béna. Most vehetek egy másik telefont. Ezt jól megcsináltad Emma csak gratulálni tudok.- Fanny nincs meg a telefonom.
  •        Na ne csináld- mondta de közbe látta az arcomat hogy egyáltalán nem viccelek- ez most komoly?
  •         Igen. Na, ne a telefonomon lévő tokba benne volta személyim meg a …….
  •          Mi??? Mond már. Emma-kiabált rám
  •          Amikor elsőnek jöttem Londonban egy cetlire rá írtam a címem, mert fogalmam se volt, hogy hol lakok. Hát az maradt benne- mondtam. Jézusom mekkora lúzer vagyok. De most komolyan ELHAGYTAM A TELEFONOM.
  •          Öhmmmm…… Emma mikor beszéltét Hugoval utoljára?- kérdezte
  •          Tegnap este. De mért????
  •     Mert épp ott csókolózik egy lánnyal- mondta. Megfordultam és egy világ tört össze bennem. Megcsalt. Az indulatot nem bírtam levezetni ezért meg indultam feléjük. Ők éppen falták egymást ezért Hugo mögé álltam és megszólaltam.
  •        Látom mennyire szeretsz-mondtam. Ő olyan gyorsasággal fordult meg hogy a lányt, akivel volt szinte fellökte
  •          Jaj, Emma ez nem az aminek látszik- a szokásos férfi dumát akarta bemesélni nekem de nem engedtem
  •          És még hazudsz is. Mióta csalsz????- kérdeztem kicsit ingerülten
  •         2 napja találkoztam Emilyvel
  •        Nagyszerű akkor legyetek boldogok. te meg engem többet ne keres. mondtam. Majd arcon csaptam. Ennyi két napig nem találkozunk, és máris megcsal. Még hallottam, hogy valamit még utánam kiabál és mintha futott is volna, de nem érdekelt.
Nem lehet megbízni senkiben. Nem sírtam érte, mert nem volt értelme se meg, mert itt van a húgom és nem akarom, hogy összetörve lásson. utána felhívtuk Lizzyt Fanny telefonján és elmentünk vásárolni. nem vettünk olyan sokk mindent. Lizzy cipőket vett. Fanny két fekete farmert. Én meg titokba elmentem egy boltba és Fannynak vettem egy pólót estére ( One Direction mintájú pólót).
A nap tovább részében tv néztünk és röhögtünk. Amikor eljött az este elkezdünk készülődni. Mind a hárman copfba raktuk a hajunkat. Én felraktam a szokásos sminkemet. Aztán oda adtam Fannynak a pólót.


  •        Fanny. Figyelj. Tudom, hogy nem akarsz a cirkuszba jönni, de kárpótlásul vettem neked egy pólót- mondtam. Majd Fannynak akkora mosoly jelent meg az arcán hogy letörölni nem lehetett.
  •       Meg mutatod a pólót?- kérdezte egy kicsit félénken.
  •          Persze. Tessék.- átnyújtottam a pólót, ami eddig a hátam mögött volt.
  •          JÉZUSOOOOOOOOM. Köszii. Kösziii- sikította, mert ez nem kiabálás volt. majd a nyakamba ugrott, de én elvesztettem az egyen sulyom úgy, hogy a padlón végeztük.
  •          Nem veszed fel ezt most a cirkuszba?????
  •         DEEEEE.
  •          Akkor siess a kocsiba meg várunk.
  •         Jó sietek.
Fanny is készenlét úgy hogy már indulhatunk a „cirkuszba”.
Koncertes outfitem:


Lizzy outfitje:


Fanny outfitje:


Fanny még mindig nem sejtet semmit hogy most mi hova megyünk. Amikor egyszer csak elhagytuk a cirkuszt kérdő fejjel figyelt engem. Én csak legyintetem egyet. De amikor meglátta a Wembley arénát, na akkor tátva maradt a szája.

  •    Emma ez ez a……….- nem hagytam, hogy befejezze, ha nem közbe vágtam.
  •     A One Direction koncert??? Igen ez az jól látod.
  •     Jézusooooom. Emma én …….én……..nagyon szépen köszönöm- mondta, de majd nem elkezdet sírni.
  •    Nehogy elkezdj nekem sírni- parancsoltam rá.

 

A……….. szemszöge

Ma reggel a srácokkal elmentünk sétálni egy közeli parkba. Nagyban röhögünk, amikor elszalad előttünk egy barna hajú 13-14 éves lány. Majd megyünk tovább és nekem jön valaki egy nagyon csinos szőke hajú lány volt olyan 17-18 éves körül. Szerintem az előbbi lány után futhatott. Amikor nekem jött csak annyit mondott, hogy 

  • Bocsánat- majd kikerült és tovább futott.

De ahogy nekem jött ki esett valami a zsebéből utána akartam menni, de már túl messze volt. meg néztem mi eset ki a zsebéből és hát a telefonja volt az. A telefon tokjába meg találtam a személyiét. Hát mit nem mondjak elégé szép lány. Amikor kivettem a tokból az igazolványát valami kieset belőle. Egy cetli volt rajta egy címmel. Lehet, ott lakik??? Mindegy, ha ma este lemegy a koncert utána majd meg keresem és visszaadom nekik a telefonját. Azon is gondolkodtam, hogy lehet hogy jön a mai koncertre.

Lécci jelezzétek hogy tetszik-e és akkor folytatom!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés: