Rendszeres olvasók

2015. április 9., csütörtök

3.Fejezet


Hallottam a hátam mögül hogy valaki fut és meg áll előttem épp felálltam és kezdtem volna szitkozódni, amikor megláttam a kék szemét és fekete haját. Nagyon helyes srác volt.

·         Szia- mondta és az arcán meg jelent egy kaján vigyor
·         Szia
·         Bocsi hogy megrúgtalak a labdával. Jól vagy?- Jézusom ha eddig nem hittem az „első láttásra beleszeretem” szövegnek, de mintha engem is meg csapot volna ez az érzés
·         Áhh…. semmi. Oh várj itt a labda- adtam oda neki a labdát ami eddig a hátam mögött volt.
·         Amúgy a nevem Hugo. Téged hogy hívnak?
·         Szép neved van. Engem Emmának
·         A tiéd még szebb
·         Kösziiii
·         Figyelj arra gondoltam, hogy kárpótlásul elvinnélek, mondjuk holnap reggelizni. Benne vagy?- most randira hívooooot. ÁÁÁÁ randira hívott. Juj de boldog vagyooook.
·         Persze. Mondjuk holnap 10 ugyan itt?
·         Nekem megfelel. A közelbe tudok, egy jó kávézott majd oda megyünk enni-mondta én meg csak bólogattam, mint a kocsikba az a kis kutya, ami bólogat, körülbelül úgy nézhetem ki.
·         Nekem jó. Akkor holnap 10 óra kor. Szia
·         Szia- mondta és vissza futott focizni
Haza érve semmi erőm és kedvem se volt főzni csak gyorsan meg fürödtem. Ki ültem a nappaliba kicsit tv nézni. Az egyik zenés csatornát néztem, amikor elkezdődőt az egyik One Direction klip One Thing. Ahogy hallgattam a dalt valami olyan késztetést éreztem, hogy beszélnem kell Lizzyvel. Meg kell neki bocsátanom, mert hiányzik, hiányzik a humor,hiányzik a nevetése, hiányzik az hogy állandóan Ő akart beszélni,hiányzik a legjobb barátnőm. Még néztem egy kicsit a tv-t majd elmentem aludni és fel kellet dolgoznom a mai nap eseményeit (amiből nem volt kevés). Kételyek közt aludtam el, de végül elaludtam.

REGGEL…………

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése