Rendszeres olvasók

2015. április 14., kedd

8.Fejezet


Jézusooom. Tegnap a blogon 117 megtekintés volt és az csak a tegnap. Nagyon szépen köszönöm. Lécci komizatok mert így nem tudom hogy tetszik-e nektek. 
                                                                                                          XX E




„Sötét volt és ezért nem láttam addig a percig, amikor oda ért ahhoz a lámpához, ami alatt álltam. Fannyék nagy izgatottan néztek a kocsi ablakából. Ami bevallóm nagyon zavaró volt. Harry körülbelül 10 lépésre volt tőlem majd megszólalt……………………………….”

  •        Szia Emma- mondta.
  •          Szia. ÖÖÖhm…. bocsi hogy neked mentem nem direkt volt- hebegtem. Nem jött ki egyáltalán egy szó, betű vagy hang a torkomból
  •          ÁÁÁÁ……. semmiség. Ja, tessék a telefonod- mondta majd át nyújtotta a készüléket.
  •          Kösziiii
  •          Figyelj arra gondoltam, hogy a fiújukkal úgy is mentünk volna, enni nem jössz velünk te is ????
  •          Hát elmennék én szívesen, de a barátnőm és a tesóm a kocsiban vár úgy hogy mennem kéne
  •          És ha ők is jönnének?
  •          Megkérdezem, várj egy kicsit- mondtam. Oda mentem a kocsihoz és megkérdeztem a lányokat automatikusan igent mondtak. Visszamentem Harryhez.
  •          Azt mondták, hogy szívesen eljönnek.
  •          Akkor jó. Találkozunk, mondjunk egy fél óra múlva a Nando’s-ba. Nektek úgy jó???
  •          Aha. Akkor ott találkozunk. Szia Harry!
  •          Szia Emma- mondta. Azzal megfordultam és oda mentem a kocsihoz. A lányoknak elmondta a hírt és örömmel bele egyeztek.

Reggel
Jézusom nagyon hosszú volt az este. A fiúkkal a megbeszélt helyen találkoztunk. Utána már csak arra emlékszek, hogy Niall vicceket mesél és szétröhögtük magunkat. Ja, most már mindegyik fiúnak tudom a nevét (megszabad tapsolni!!!). Ja meg arra hogy mindegyik fiú meg adta a számát, és hogy ma is találkozunk.
Reggel nagyon későn keltem 11 óra kor!!!!!! Gyorsan kipattantam az ágyamból. Megfésülködtem és copfba raktam a hajam.
Mai outfitem:

Amikor kimentem a szobámból a lányok felöltőzve indulásra készen álltak előttem. Lizzy haja ki volt engedve. Fannyé úgy, mint az én hajam copfba volt.
Lizzy outfitje:


Fanny outfitje:

  •          Hova- hova hölgyek????
  •          Bevásárolni megyünk. Te nem jössz?
  •          Nem. Addig én nézek házakat
  •          Jó akkor mi megyünk. Szia
  •          Sziasztok- mondtam. Elő vettem a laptopomat és elkezdte házakat keresni.

Nem volt olyan ház, ami mind kettőnknek tetszet volna. Már kezdtem feladni ezért beléptem a twitter fiókbomba és néztem, hogy tegnap óta mi történt. Nem volt rajta nagyon sokk változás. Léptem volna ki amikor megakadt valamin a szemem valaki bekövetett. Ahogy megnéztem szemeim majd nem kiugrottak. Harry bekövettet. Kijelentkeztem twitterből és tovább néztem a házakat, de semmi. megfogtam magam kikapcsoltam a gépem. Elmentem egyet sétálni. Azért a séta közepette néztem az eladó házakat. Az egyiken meg akadt a szemem nagyon szép házvolt kétutcányira volt a mostani házamtól. Azonnal felhívtam Lizzyt, hogy ha végeztek akkor jöjjenek ide.


Délután
Sikeresen megvettük Lizzyvel közösen a házat, amit találtam. Holnap már elkezdünk pakolni és mi hamarabb át költözünk.
A fiúkkal elmentünk a parkba. Kimentünk a pályára focizni (bár ne tettük volna). Hugo a haverjaival ott volt. Lizzynek szóltam és próbált takarni, de észrevett és oda jött.
  •          Na szia cica. Ilyen gyorsan túlléptél rajtam????- kérdezte. A fiúk furán néztek rám és Lizzyre. Nem tudták miről van szó.
  •          Semmi közöd hogy én mit csinálok- mondtam halkan.
  •          Hát szerintem meg van- mondta flegmán
  •          Mért kivagy te, hogy kérdőre vonj?- kérdeztem én is már flegmán.
  •          A pasid!!!!!!!!!
  •          Tudtommal megcsaltál és kidobtalak- mondtam. Egyre közelebb jött. Gyorsan szétnéztem a társaságban és megálltam egy tekintenél. Zöld íriszeivel engem nézet. Én csak küldtem felé egy segélykérő pillanatot. Ő csak bólintott.
  •          TE engem nem dobhatsz, ki addig ameddig Én azt nem mondom. megértetted???- mondta. Harry hirtelen ott termet mellettem és magához ölelt.
  •          Szerintem inkább most mennyel el amíg nem durvulok be- mondta Harry. Még én is megijedtem, amikor ezt mondta. De jól esett, hogy kiállt mellettem.
  •          Emma nem mindig lesz, melletted a te kis herceged azt ugye tudod- fenyegetett meg majd elment.
  •          Köszi Harry- mondtam
  •          Ugyan semmiség
  •          Ki volt ez????- kérdezte Liam.
  •          Emma volt pasija- válaszolt helyettem Lizzy
  •          Pontosan- mondtam- De csak volt- hangsúlyoztam ki a volt szócskát. Harry félre hívott mert valamit négyszemközt akart mondani. Szembe állt velem és megkérdezte.
  •          Emma lenne…………………..

2 megjegyzés:

  1. ÚRAM ISTEEEN!!!!!!!
    Hogy lehet ilyen izgi résznél abbahagyni?????! Most azonnal hozd a kővit!!! :D
    Mikor hozod?? :D

    Xx.Dancsi

    VálaszTörlés