Rendszeres olvasók

2015. április 19., vasárnap

12. Jobb lesz így..............


Nem tudom, mit rejt a sorsod, mosolyt hoz-e vagy könnyeket.
 Tanuld meg hát felednia rosszat, s őrizd meg a boldog perceket-
Emma Shmiht






„Na, itt telt be az a bizonyos pohár. Elegem van és még magamat tartottam szánalmasnak és gyerekesnek. Hát Lizzy még engem is meghalad………..”




Én nagyot csalódtam Lizzybe. Eddig még az életem is adtam volna, de most. Kifizettem a Lattét és haza mentem. Még csak 11 óra volt ezért arra gondoltam megsétáltatom Goldot. De arra nem gondoltam, hogy ott lesznek Lizzyék. Próbáltam úgy csinálni, hogy ne vegyen észre, de ez a tervem puccsba ment.

  • Szia Emma- kiabált oda nekem Lizzy.

 Én úgy tettem mintha nem is vettem volna észre.
És elgondolkodtam a múlton. Fájt, hogy lepasszolt. Fájt nagyon fájt. Csak arra nem gondol, hogy nekem hogy esek, amit ő tesz. Csak néha gondolkodna az én szemszögemből. CSAK NÉHA. Mi olyanak voltunk, mint az ikrek. Ő volt a másik felem. Nélküle csak egy fél vagyok, csak ketten vagyunk egészek. De várok, rá mert meg éri. Majd egyszer úgy is észbe kap, hogy létezek és akkor néha velem is foglalkozik. Ha az a nap eljön én tár karokkal várom, hogy megöleljen. De lehet, hogy az a nap már túl későn lesz ahhoz, hogy megbocsássak neki. A nagy gondolkozásba haza értem. Harry már itthon volt, mert a kocsija a ház előtt állt. Goldról levettem a porászt és elengedtem az udvarba. Bementem és meglepetésemre nem csak Harry, ha nem a többi fiú is itt volt.
  •          Sziasztok- köszöntem.
  •          Szia Emma- köszöntek szinte egyszerre min annyian.
  •          Szia- lépet mellém Harry és megcsókolt.
  •          KHMMM…- köhögött valaki a háttérben.
  •          Azt hittem, hogy titok
  •          Hát az is, de nem bírtam magammal.
  •          Hol voltál?- jött a kérdés Nialltől
  •          Hát úgy volt, hogy találkozok Lizzyvel hogy beszéljünk, de ő……..- és elkezdtem bőgni.

 Berohantam a szobámba és zokogtam. Fájt, hogy eltávolodtunk. Fájt, hogy én már nem érdeklem. Fájt, hogy elveztetem. De így volt mind kettőknek jobb. Már beláttam. Hagyom elmenni. Mert ilyenek a barátok nem akarnak bajt a másiknak. A könyebik utat válasszák hogy mint kettőjük jó legyen. Lizzynek így jobb lesz nélkülem.


1Hónappal később

Lizzyvel az óta se kerestük egymást. Szerintem ez így lesz jó. Én az egyik Magyarországi barátnőmmel kerültem jobb viszonyba. Roxival nagyon sokat skype-olunk. Mindent vele beszélek meg. Olyan ő mint Lizzy. De Lizzyt senki se pótolhatja, és ezt jól tudja Roxi is. Harryvel még mindig együtt vagyunk, és egyre jobban szeretem belé. Ma elkísérem őket egy koncertre. Ez lesz az első alkalom, hogy elkísérem őket. Ja és azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a rajongőg nem tudják, hogy mi együtt vagyunk.
A hajam kifésültem és befontam. Ma nagyon meleg volt. Ez nagyon meglepő volt, mert Londonban mindig kicsit hűvös van. A sminkem tök jó lett, mert passzol a ruhámhoz is meg olyan kihivob is.
Smink:

Koncertes outfitem:


Harry 9-re jött értem. Ja csak 21:18 kor még mindig nem volt ott. Vártam rá még 20 percet és végre meg érkezet. DE NEM CSAK EGYEDÜL MERT JÖTT VELE……………..


2 megjegyzés:

  1. OMG! :D Kivel??? Hogy lehet így vége...... ???

    VálaszTörlés
  2. Hát majd meglátod.......
    Holnap jön a kövi rész!!!!!
    XX E

    VálaszTörlés