Rendszeres olvasók

2015. április 11., szombat

5.Fejezet

1 Hónappal később
Uhhh hol is kezdjem a mesélést sokk minden történt 1 hónap alatt, de el is kezdeném. Amióta kibékültünk Lizzyvel nagyon sokat lógunk együtt és már tervezzük, hogy együtt veszünk egy házat már elkezdtünk nézni ingatlanokat, de nem tetszett semelyik sem nekünk. Hugoval a találkozásunk (pályán) óta együtt vagyunk nagyon jól mennek köztünk a dolgok. Sokat vagyunk együtt és azt érzem, hogy egyre erősebb iránta a szerelmem. Ja és hoztam egy nagyon fontos döntést haza megyek Magyarországra. Nem azért megyek, hogy vissza is költözzek, ha nem mert ott hagytam pár fontos dolgomat de és csak mellékes az igazi ok az nem más, hogy elhozzam a húgomat. A húgomat Fannynak hívják és még csak most töltötte be a 14 évet. Mivel nem kapott tőlem semmit a szülinapjára ezért meglepem a One Direction most jön Londonba és már meg is rendeltem a három jegyet (Fanny, Lizzy és én).
Reggel korán keltem, mert 11-kor indul a gépem. Felhívtam Fannyt hogy amire megyek, szedje össze a cókmókjait. Neki még nem mondtam el, hogy mért jön, egyébként velem Londonba legyen neki legalább egyszer az életbe öröme. Lizzy vissz majd ki a reptérre úgy, hogy sietnem kell. A szokásos alap sminket feldobtam magamra. Hajamat ki fésültem és hagytam, hogy kiengedve legyen.
A mai outfitem:

Amire készen lettem pont megjött Lizzy is. Hugotól már tegnap elbúcsúzkodtam úgy, hogy most Lizzytől kell.
  •          Lizzy hiányozni fogsz, de holnap már jövök vissza és léci addig nézzél házakat. Jó?- kérdeztem, de már nem tudott válaszolni, rá mert már sírt.- Jaj Lizzy ne sírj, nyugi jövök vissza, de most mennem kell, mert még be kell jelentkeznem.- mondtam és meg fordultam és mentem becsekkolni.

A repülő utat ismét végig aludtam. Busszal mentem haza, ami úgy kb. 2 órás út volt. Amikor haza értem Fanny a nyakamba ugrót. Anyuéknak csak flegmán oda köptem egy sziasztokot. Aztán felmentem a szobámba és kinyitottam az ablakot, mert állót szag volt. Egy hírtelen ötlet után át futottam Fanny szobájába és ki hívtam lovagolni. Bele egyezett én felnyergeltem Hope-ot ő addig a saját lovát, Villámot. Olyan este 11-kor jöhetünk meg, mert a szülein idegesek voltak és kérdezősködtek, hogy hol voltunk én nem mondtam semmit csak felmentem a szobámra. Reggel délben indul a gépünk úgy, hogy le kéne feküdnöm, aludni. Hát majd nem lekéstük a gépet, de még felengedtek minket. Fannyval végig röhögtük az egész utat sokszor ránk is szóltak, de sebaj. Lizzy már várt minket a reptéren és haza vitt minket. Még két nap van a koncertig, addig Fannynak el kéne terelni a figyelmét, mert állandóan arról beszél, hogy pont most leszít a banda meg …..stb. Ezért holnap elvisszük, megmutatjuk neki a várost. De ma már én csak az ágyamat akarom látni egy jó meleg takaróval. Én hamar bealudtam, mint Lizzy.
Reggel korábban felkeltem a lányoknál hogy tudjak nekik csinálni reggelit. Amire felkeltek kész volt a tojásrántotta. Reggeli után gyorsan ki sminkeltem magam és kifésültem a hajam és kontyba raktam. Mivel ma hét ágra sütőt a nap nem öltöztem fel annyira.
Mai outfitem:

Addigra a lányok is készen lettek. Fanny a haját kiengedve hagyta. Lizzy copfba kötötte.
Fanny outfitje:

Lizzy outfitje:

Este…..
Egész nap rohangáltunk Londonban. A lábam az rendesen sajog. Nem tudom, hogy hogy tudtam egyáltalán haza jönni, mert már nem éreztem a lábam. Valamit ki kéne találnom, hogy mit mondok majd Fannynak hogy hova megyünk holnap. Nem mondhatom, hogy gyere, megyünk koncertre valami olyan kéne, amin jó behisztizne, amikor meg oda érünk a koncertre akkor meg kicsattanna az örömtől. Áh, megvan azt mondom neki hogy cirkuszba megyünk.
  •          Fanny! Figyelj, tudom hogy nem kaptál tőlem semmit szülinapodra ezért van egy meglepim.
  •          Mi az??? Mi az?? Ugye nem??
  •          Mi nem?
  •          One Direction koncert???
  •          Nem én tudod, hogy soha az életbe nem mennék veled koncertre- mondtam egy kicsit flegmán
  •          Uhh… kár már kezdtem reménykedni
  •          Na mindegy a meglepim nem más mint….
  •          Na mi az mond már.
  •          Ha engednéd, hogy elmondjam talán de mindegy- mondtam kicsit mérgesen és szomorúan- Úgy készülj holnap este cirkuszba megyünk- mondtam flegmán- Na jó éjszakát
  •          Emma most komoly???? Cirkusz????
  •          Igen mért nem teszik?
  •          Hát ez marha jó 14 éves vagyok és cirkusz látom szeretsz- mondta majd elszaladt a vendégszobába és ahogy csak tudta becsapta annak ajtaját.
  •          Na ezt jól megcsináltam
  •          Mért nem mondtad el neki????- kérdezte Lizzy
  •          Mert meg lepi. Na de mindegy remélem azért nem szökik meg.
  •          Remélem se
  •          Mész fürdeni Lizzy????
  •          Nem mehetsz te
  •          


Elmentem fürdeni utána meg szépen a puha ágyamba. Remélem, azért meglepődik és nem fog rám haragudni Fanny. De azért várom a reakcióját, hogy milyen fejet vág majd amikor oda érünk a koncertre. Egy kicsit félek a koncerttől, mert nem tudok semmit a bandáról körülbelül annyit, hogy 5 vannak és a göndörkét Harrynek hívják. Az igaz hogy a zenéjüket imádom, de lövésem sincs, hogy egyáltalán hogy hívják a banda többi tagját. Lassan álomba szenderültem és már csak arra emlékszek hogy reggel megszólalt az ébresztőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése