Rendszeres olvasók

2015. május 27., szerda

24.Fejezet







„Visszagondolni is rossz volt. Elkezdtek a könnyek lefolyni az arcomon. Majd valaki megsimogatta a fejem.”



  •          Megint azt álmodtad?- kérdezi rutinosan Lizzy.
  •          Igen…..én nem…én nem akartam.
  •          Mit? Emma ez nem a te hibád volt.
  •          Ha nem jelentkeztem volna ak……………
  •          Fejezd be. Ez a szokásos szöveged. Mi lett volna akkor ha??? Mindig magad hibáztattod.- ordibál velem Lizzy.
  •          Mindig is magamat fogom hibáztatni, mert ez örökre meg marad. Ez örökre bennem lesz. Megpecsételt engem. Érted? Tudom milyen rossz úgy felkelni reggelente, hogy tudod, hogy mily adtad hallt meg a testvéred?????? Te nem tudom. De én igen.
  •          Próbálj tovább lépni és nem azon rágódni, hogy magadat hibáztatod. Nagyon tehetséges vagy Emma. Mért nem próbálod ki az énekes karriert????
  •          Nem tudom. Nincs annyi erőm, hogy ki próbáljam.
  •          Majd meg látjuk.- mondja, majd felhúz a padról. Haza sétáltunk. Ahogy beértünk a lakásba berohantam a szobámba és bedőltem az ágyba.


Lizzy szemszöge


Rendesen kikészített Emma. De az még jobban hogy melyik hülye volt, aki eszébe juttatta. De ahogy haza értünk (04:30) ennek hangot is adtam. Igaz először jól rájuk ugrottam, de se baj.
  •          Melyik volt?- kérdeztem egy kicsit mogorván és hangosan.
  •          Lizzy ha barkobázni akarsz, akkor ne hajnalba kelts fel- nyöszörgött Louis.
  •          Nem barkobázni szeretnék. Ha nem meg tudni, hogy kibeszélt Emmával a bátyáról. Na, ki volt???
  •          Emmának van bátya?- kérdezték egyszerre.
  •          Jó akkor úgy kérdezem. Melyik idióta kérdezte, hogy nem e akar énekes lenni?
  •          Öhm……én- mondja álmos fejjel Zayn.
  •          Most öljelek meg, vagy majd ha felkeltél??
  •          Szerintem, ha majd felkeltem.- ásít, egyet majd visszafekszik.
  •          De elmondanád, hogy most mi van???- kérdezi Louis.
  •          Emma azért nem akar énekelni….
  •          Mért amúgy énekkel?- kérdezi Niall.
  •          Igen és marha jól nyomja- válaszol Harry.
  •          Akkor most elmeséljem vagy tartsunk tracspartyt???
  •          Mesélj. Engem érdekel- mondja Louis.
  •          Na. Emma azért nem akar énekelni még előttem, se mert…….- és elmeséltem a fiúknak mindent.
  •          Basszus. Szegény. És hogy viselte??- kérdi Liam.
  •          Ahogy egy 10 éves. Bezárkozodt a szobájába és nem beszélt senkivel. Azóta dalokat ír. Igaz azt hiszi, hogy nem tudom, de múlt kor véletlenül megtaláltam 12 füzetet, amik tele vannak dalokkal.- mondtam majd felálltam közülük és bementem a „szobámba”.
 Tudom, hogy nem volt szép hogy azt mondtam Emmának, hogy felejtsen, de neki szeretném hogy jobb legyen.




Emma szemszöge


„Álmodni jó. Csak az a baj vele hogy csak álom.”


  •          „Ne hagy itt!!! Ne menj el!!- üvöltök egy nagy réten.
  •          Nem megyek se hova. Nyugi.- nyugtat, de csak próbált.
  •          Ne hazudj. Már itt hagytál. Már nem vagy mellettem. Nem segítesz. De miért????- kérdezem sírva. Alex csak rám néz.
  •          Attól, mert nem vagyok ott melletted, mint ember és nem megyek az agyadra. Attól még lélekben ott vagyok Hercegnő és segítek. Nyugi.- simogat meg.
  •          Sajnálom, hogy nem láttogatalak meg. De…. de nem tudtam kimenni oda.
  •          Semmi baj. De ne hagyd abba az éneklést.
  •          De. Nem fogok többet közönség előtt énekelni.
  •          Emma ne ad fel az álmod. Minden egyes koncerteden ott leszek. Ott leszek lélekben, az első sorban. Ne ad fel!!!! „


Érzem, hogy besüpped mellettem az ágy. De nem nyitottam ki a szemem, mert nem tudom ki9 az. Érzem, ahogy befekszik mellém és át karol. Megérzem azt a csodás illatát és kipatanak a szemeim.
  •          Aludjál. Nem akartalak fel kelletni.
  •          De nem vagyok álmos.
  •          Lizzy elmesélte az egészet.
  •          Értem.
  •          Sajnálom.
  •          Mit?
  •          Hogy bántottalak.
  •          Tessék?
  •          Én nem akartalak bántani. Tudod, hogy csak téged szeretlek. Én, ha kellene, most megkérném a kezed.
  •          Harry én…..- persze hogy nem bírtam befejezni, amit elkezdtem, mert Harry hirtelen MEGCSÓKOLT.

  • Majd nyomot, egy puszit a homlokomra.- Harry??
  •          Hm???
  •          Szeretlek. –mondom ki.
  •          Én is. Nagyon. Meg próbáljuk újra?
  •          Igen. Megpróbáljuk.- mondtam majd ásítódtam egy hatalmasat. Végül szemeim lecsukódtak és elaludtam. De örültem, mert a Harryvel való beszélgetésünk alatt eldöntődtem egy fontos dolgot.                                      


Valóra váltom az álmom!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése