Rendszeres olvasók

2015. június 7., vasárnap

25.Fejezet






5 nappal később

Telnek, múlnak a napok és észre se vesszük. Hát ilyen voltam én is. A meglepi bulim után csak úgy elrepült ez az 5 nap. Harryben egyre jobban bízok és jobban összemelegedtünk. Az iskola 3 napja elkezdődött. Minden nap 5 órám van utána Harry értem jön és haza megyünk. Az álom valósítással még nem állok olyan jól. A többiekkel még nem is tudattam. Nem akarok elmenni újra egy tehetség kutatóba. De még menedzsert se szeretnék. Úgy hogy lehet hogy interneten keresztül kezdem el a „karieremet”. Lehet csinálok egy youtube csatortánt de ezen még csak gondolkodok.
 


Reggel nagyon korán keltem hogy beérjek 8-ra (Csütörtök). Gyorsan bementem a fürdőbe. A hajamat kifésültem és kontyba raktam. Ma reggel nagyon meleg volt ezért nem öltöztem annyira melegen. De nem rövid nadrágot vettem fel mert hát tanár vagyok. De mivel 19 éves vagyok nem fogok menni kosztümökbe.Ezért egy nagyon csinos szoknyát vettem fel.
Outfitem:

Hajam:


Harry ma nem aludt nálam ezért mehettem busszal az iskolába. Nincs semmi bajom a tömeg közlekedéssel csak hát még is jobb ha az ember autóval megy és tudja hogy időben oda ér. Az órámra épp hogy beértem. A gyerekek nevét nagyjából már tudom de a biztonság kedvért mindig megkérdezem. Szerintem megkedveltek a diákok. Nem vagyok az a típus, aki kemény és feleltet, de azért szoktam így kérdezgetni óra elején.
A napi 5 órán mát túl vagyok. Most már csak Harryt várom hogy jöjjön értem. Elvileg ma elmegyünk bevásárolni mert holnap jönnek látogatóba Harry szülei és a tesója. Harry félóra múlva telefonált hogy nem tud értem jön. Ezért menjek haza busszal és kérjem kölcsön Lizzy autóját és vásároljak be egyedül. Hát a pumpám az elég rendesen fel ment. De inkább nem kezdtem el vele veszekedni mert tudom hogy fontos neki a karrierje.


Bevásároltam minden meg van. Harryvel az óta már beszéltem és mondta hogy ma nem alszik nálam. Nem volt ezért értelme főznöm vacsorát mert én nem szoktam már este enni. Vacsora helyet inkább kimentem a sziklákhoz a partra.
A gondolatok csak úgy cikáztak a fejembe. Lehet beszélnem kéne egy menedzserrel? De én még nem szeretnék. De ezzel az álommal az az egy baj hogy most kezdtem el a munkámat és most meg hadjam ott??? Lehet hogy most ezt a kis dolgot el halasztom. Most első a munkám. Aztán nem tudom miért de megfogtam magam és bementem comb magasságig a vízbe és így néztem a naplementét. Aztán haza mentem. Otthon gyorsan megfürödtem. Aztán be az ágyba. Holnap szabadságot kértem mert főznöm kell hogy jön Harry családja.


Reggel
Hát ez a nap se normális nap volt. Egész nap rohangáltam ide oda. Átöltöztem legalább 4-szer. A főzéssel időbe készen lettem. A ruha kiválasztásába volt egy kis gondom de végül az is sikerült.
Ruhám:

Hajam:


Harry ment ki a családja elé a reptérre. Én addig még megterítettem az asztalt. Előre féltem hogy mit fognak rólam gondolni a szülei. Vagy is igazából az anyukája és a nevelő apja.
Aztán Harry kocsija megállt a ház előtt……………………….

2 megjegyzés: