Rendszeres olvasók

2015. május 20., szerda

23. A bátyám...................

„Nem bírtam ott maradni a fiúkkal. Bementem a szobámba ölembe vettem a gitárom és beugrott egy újabb szám.”


Még egyszer elénekeltem gitár kíséretével a dalt. Amikor befejeztem elkezdtek mögöttem tapsolni. Nem más, mint Zayn

  •          Nem gondolkodtál, hogy énekes leszel?- kérdezte Zayn.
  •        Nem. Vagy is, de gondolkodtam, rajta de aztán történt valami amitől lemondtam róla. Örökre.- válaszoltam csendesen, de még is érthetően.
  •          És tudhattom hogy mért vagy az kicsit személyes dolog?- kérdezi egy icipicit (XD) félve.
  •       Hát elégé személyes. A családomon kívül csak Lizzy tudja.
  •         Ha nem akarod, ne mond el.
  •          Köszönöm.
  •          Na, gyere, menjünk, mert le maradsz, a saját tortádról- röhögi el magát.

 Amire kiértünk a többiek szó szerint felfalták a tortát. Semmi se maradt még egy morzsa se. Már 22:30 volt így a fiúk és Lizzy nálam aludtak. Én a saját szobámba. Lizzy a vendégszobába. A fiúk meg a nappaliba. Lefekvés előtt eljátszottam mind két számot. Büszke voltam magamra, mert egy nap alatt 2 számot is írtam. Mind kettő számba bele süritedtem az érzéseimet. Harryvel a csók után nem nagyon beszéltünk. Zayn ezzel a kérdésével felszakított egy régi sebet. Egy régi sebet, ami az idő múlásával már lassan beforrt. De most újra vérzik és újra át élem azt a napot. Az volt az a nap amikor bebizonyítja egy ember neked hogy menyire szeret. Lassan becsuktam a szemeimet és elaludtam.

XXXXXXXXXXXX

„Az élt lehetőségeket ad egy 10 éves számára is ha tehetséges. Izgatottan keltem fel. Ma lesz a megalgatás. Gyorsan felöltöztem majd lementem reggelizni.
  •          Jóóóóó reggelt!- köszöntem mindenkinek.
  •          Jó reggelt hercegnő.- köszönt a bátyám Alex.- Nem izgulsz?
  •          De -válaszoltam szűkszavúan.
  •          Na, egyél aztán indulunk- jelenti be apu.
  •          Jó. Sietek.- kezdek el enni úgy mit egy malac
  •          Azért ne siess ennyire.

Alex

2 óra múlva


Alig vártam, hogy, színpadra kerüljek még hét előadó volt előttem. Ahogy elkezdtek előlem fogyni az énekesek, táncosok..stb. úgy kezdtem el én is egyre jobban izgulni. Majd én következtem.

  •          Ügyes legyél trücsök!- mondja a bátyám.
  •          Jóóóóó- futok oda hozzá és nyomok egy hatalmas puszit az arcára.
Felmegyek a színpadra. A bemutatkozáson meg a többin gyorsan végig mentünk. Aztán elkezdtem énekelni. A kedven dalomat énekeltem (Zara Larsson- Uncover). Már a dal felénél tartottam, amikor felnéztem a reflektorokba és azok egyre közelebb jöttek felém. Amikor észbe kaptam valaki félre lökőt majd a lámpák és amire rögzitve voltak hangos csapodásal a földön landolt. Majd mentők, tűzoltók és rendőrök szirénázása ütődtem meg a fülem. A tűzoltók felemelték az állvány. A mentősük valakit kihúztak onnan majd egy hordágyra fektették. A mentősök után eredtem. Amikor utol értem őket akkor a mentőautóba rakták be a sérültet. Felugrottam a kocsira és oda mentem az ágyhoz. A bátyám ott feküt mozdulatlanul. Leültem mellé és szorosan fogtam a kezét. Ő erre kinyitotta a szemét és csak ennyit mondott:

  •          Vigyázz magadra hercegnő. -nyelt egyet- Az égből figyelni foglak.- monda majd örökre behunyta szemét. Én még utolsónak adtam neki egy puszit majd anya kivett a mentő autóból.”


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX




Sírva és izzadtan ültem fel az ágyamba. Még csak hajnali kettő van. Nem bírtam vissza aludni felöltöztem és kimentem a parkba. Leültem egy padra és csak énekeltem azt a dalt, amit a válogatón. A családomon és Lizzyn kívül senki se tudja, hogy a bátyám elvesztésével lemondtam az álmomról. Emlékszem sokáig be voltam zárkózva a szobámba és próbáltam felfogni, hogy mi történt. Majd elkezdtem dalokat írni 10 évesen. Az óta legalább 10 füzetem van, ami tele van dalokkal. De azokat mindig magammal hordom. . Visszagondolni is rossz volt. Elkezdtek a könnyek lefolyni az arcomon. Majd valaki megsimogatta a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése