Rendszeres olvasók

2015. május 10., vasárnap

20. Az a fiú én vagyok



 Facebook csoport:
A csoportban az új részeket és más információt tudhatok meg a blogról és másokról. Előre is köszönöm  azoknak akik belépnek a csoportba.   Link
                                                                       XXE
















      „Boldooooog Szülinapot!!!!!!!!!!!!!!- kiabálták.
·         Jézusom. Köszönöm szépen!- ugrottam a nyakukba- De csak egy hét múlva lesz szülinapom.
·         Igen tudjuk, de akkor már elkezdődik Fannynak az iskola neked dolgoznod kell a fiúknak is ezért csináltuk most.
·         Azt de……………. neked nem osztály találkozón kéne lenned?
·         Nem
·         Nem?”









·         Nem mert nincs osztálytalálkozó. Úgy volt, hogy Magyarországon tartjuk meg a bulidat, de mivel hogy az or……- mondta Lizzy de amikor elkezdte mondani hogy miért nem mehetem befogtam a száját. Értetlen fejjel nézet rám az illető. Én megráztam a fejjem amolyan jelzésnek, hogy ne mondja. Ő csak bólintott és levetten a szájáról a kezemet.
·         Fhúúúúúj Lizzy tiszta nyál lett a kezem.- röhögtem el magam. Bele akartam törölni Lizzybe a saját nyálát, de ő elugrott és neki rohantam Harrynek.- Bocs.- mondtam majd kikerültem. Lizzy után mentem, aki a nasis asztalnál állt.
·         Emma mi volt ez az előbbi??? Mért fogtad be a szám?
·         Ahjjj……. Lizzy ők nem tudják vagy is nem tudom. Liamnek mondtam el egyedül nem tudom, hogy ő el e mondta a többieknek. Szerinted elmondta nekik?
·         Szerintem nem, de kérdezd meg őt.- javasolja.
·         Jó, de hol van?
·         Ott van a többiekkel- mutat az 5 fiúra. Oda mentem Liamhez és félre hívtam.
·         Figyu Liam. Arról szeretnék veled beszé…………
·         Nem mondtam nekik el. Nyugi- jelenti ki.
·         Huuuu……………….Köszi- nyugodok meg.
·         Harry mondta mi történt. Jól vagy?
·         Igen, de ugye nem mondta el Lizzynek?
·         Nem, nem mondta, mert amikor megjött Lizzy a többiekkel volt bevásárolni. De mi történt veled?
·         Rohamom volt, de az a baj hogy nagyon erős volt és túlkésőn vettem be a gyógyszereket.
·         Értem. Mit mondott az orvos?
·         Semmit- sumákoltam és gyorsan elslisszoltam. Amire visszamentem a többiek egy medencében (?) fürödtek és röhögtek valamin. Utánam Liam is visszajött. Eléggé sértődött fejet vágott és hát ezt sajnos nem csak én láttam.
·         Mi van Liam? Olyan kanyari képet vágsz.- kérdezte Zayn.
·         Semmi csak beszéltem telefonon egy ismerösömmel és kérdeztem tőle valamit, de ő nem válaszolt rá összintén.- válaszolt.
 Én felálltam a helyemről ahol eddig ültem és bementem a szobámba. A fürdőmből nyüszítést hallottam. Kinyitottam az ajtót és Gold azzal a lendülettel rám ugrott. Leültem az ágyamra és csak bámultam magam elé. Gold bele ugrott az ölembe, de a szájából a póráza lógót ki.



 Ezzel azt jelezte, hogy sétálni akar. Felraktam rá a pórázt aztán, uzsgyi az utca. Abba nem is gondoltam bele hogy én most a saját meglepetés bulimról jöttem el. Na de mindegy. Gold kedvenc helyére mentünk……..a Parkba. Goldoról levettem a pórázt had futkározón egy kicsit. Én sétáltam utána hogy ne hogy elvesszen. Egyszer csak valaki a vállamnál fogva vissza rántott.
·         Jézusoooooom Harry a frászt hoztad rám!- sóhajtok fel.
·         Bocsi nem akartalak megijeszteni. Mért jöttél el a buliról?
·         Goldot hoztam ki sétálni.- jelentettem ki.
·         És?
·         Mi és?
·         És még miért?
·         Semmi ért.
·         Tudod, hogy engem nem tudsz át verni. Akkor minek próbálkozol?
·         Nem verlek át és TE semmit nem tudsz rólam.- kiabálok rá.
·         Értem.
·         Akkor jó.
·         Emma kérdezhetek valamit?- kérdezi halkan.
·         Igen.- válaszolok én is halkan.
·         Nem volt egy olyan családi szokásotok, amit minden évben csináltatok?
·         De. Mindig az egész család Holmes Chapel-be ment nyaralni. De ezt mért is kérdezted?
·         Semmi csak biztos akartam lenni valamiben.
·         És miben?
·         Abban hogy én ismertelek az előtt is hogy találkoztunk volna itt Londonba.
·         Azt meg hogy?
·         Nem emlékszel egy fiúra? Mindig ő adta neked a pékségben a meggyes pitét.



·         De emlékszek rá. De már 1-2 éve nem találkoztam vele. De mi van vele?
·      Az a fiú én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése