Rendszeres olvasók

2015. június 27., szombat

27. Esküvő

FB Csoport:  ITT!!!






  •          A bordó virágot rakd a székek mellé!- utasítottam Neal-t. Aki amúgy a testőröm.

 Az esküvőig 1 nap van. Holnap már Harry-vel férj és feleség leszünk. Hamar elment az idő. A karrierem az egekben van, de most csak Harry érdekel és a közös jövőnk. Persze, persze eddig is együtt éltünk a Londoni házunkban, de az még is más hogy most már házastársak leszünk. Tegnap előtt volt a leány búcsúm és hát arról inkább nem mesélek mik történtek ott.
Az esküvőt egy nagy szőlő birtokon tartjuk. A vendégek már ma este érkeznek. Együtt vacsorázunk. Olyan ünnepi vacsi feelingje lesz.
XXXXX
  •          Emma a ruhád elő van készítve. Félóra múlva a fodrásznál kell lenünk, úgy hogy igyekezz!- magyarázott anya. Tudom mérges voltam rájuk és legalább másfél éven keresztül nem beszéltem velük. De nem taszít hatom ki az életemből a szüleimet.
  •          Sietek anyu!- kiabáltam le neki az emeletről.- Fanny te is jössz?- kérdeztem a húgomat.
  •          Aha. Nekem is csini hajam lesz.- nyújtotta ki rám a nyelvét mit egy kis gyerek. Néha még most is azt érzem, hogy soha nem növünk fel. A húgommal ketten mindig meg maradunk gyerekeknek, aki állandóan piszkálják egymást vagy épp békében játszanak. Tudom, most már nem lehetek vele bármikor. De bármerre sodorjon az élet az én szeretett testvérem marad J.
  •          Lányok gyertek már!- jött be anya a szobába.
  •          Uhhh… anyu a vir….-kezdtem.
  •          Mind kettőt, virágcsokrot elhoztam már tegnap az üzletből.
  •          Köszi- nyomok egy puszit az arcára.
  •          Em nem akartok már babát?
  •          Én szeretnék. Harry-vel erről még nem beszéltünk.


XXXXX

  •          Anya, Fanny, Lizzy! Jó így a hajam?- kérdezem idegesen. Most jött rám az izgatottság.
  •          Drágám csodálatos vagy. Nyugi- nyom anya egy puszit a homlokomra.
  •          Tudod, hogy utálom a homlok puszit!!
  •          Tudja, ezért csinálja.- mondja röhögve Fanny.
  •          Ez nem vicces- mondom
  •          Hát nem mert velem is ezt csinálja.- jelenti ki Fanny.
  •          Na, ne hogy egy pusziért legyek rossz anya.- háborodik fel, ami kedves édesanyánk.
  •          Lizzy. Lécci segítesz???
  •          Miben?
  •          Hogy ne sírjam el magam.
  •          Nem fogod- kezd el csikizni.
  •          Na, lányok elég legyen! Még ráléptek Emma ruhájára!- szól ránk anyu.
  •          Na, hagy nézzem a menyasszonyt.- jön be az ajtón Louis és Niall
  •          Louis neeee!!!!!- kiabálok rá.
  •          De most mért nem nézhetlek meg?
  •          Mert el sírom magam!!!!!


Ruhám:


Hajam:



Sminkem:


XXXXX

Majd jön az a pillanat, amit egész életembe vártam. Apukám megpuszil, majd megfogja a kezemet és elindulunk ki. A szőlő birtok kertje tele volt székekkel, amik eddig üresek voltak. De most tele voltak síró vagy boldog, izgatott emberekkel. Aztán felnéztem és a szerelmem ott ált az oltárnál. Elég dögös volt. Azért képzeljétek már el Harry Styles-t öltönyben, ahogy téged vár, hogy egybe kösse veled élettét. Majd elmosolyodtam ere meg ő is. Apu elengedte a kezem és oda adta Harry-nek.
XXXXXX

  •        Harry Styles! Elfogadod Emmát hites feleségedül?
  •        Igen.
  •          Emma Shmiht! Elfogadod Harry-t hites férjedül?
  •          Igen.
  •          Mostantól Férj és Feleség vagytok. Megcsókolhatott a menyasszonyt!- mondta a pap. Ahogy ezt ki mondta Harry neki esett az ajkaimnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése